کلیه عملکرد در سطح 5٪: آیا می توانم پیوند کلیه تواند اجتناب شود

سه شنبه 28 خرداد 1392
ن : lafee

کلیه عملکرد در سطح 5٪: آیا می توانم پیوند کلیه تواند اجتناب شود

 

کلیه عملکرد در سطح 5٪: آیا می توانم پیوند کلیه تواند اجتناب شود

با از دست دادن ادامه عملکرد کلیه، به نظر می رسد که دیالیز و پیوند کلیه به نقاشی نزدیک است. برای بیماران با کلیه عملکرد در سطح 5٪، اعم از پیوند کلیه آخرین انتخابی آنها؟

که کلیه عملکرد در سطح 5٪ معنی است که شرایط در حال حاضر در آخرین مرحله از مرحله بیماری 5 بیماری کلیوی مزمن کلیه، همچنین ما می توانیم آن را به پایان مرحله بیماری کلیوی (ESRD) تماس بگیرید. در این مرحله، سطح GFR کمتر از 15 بوده است. و بسیاری از بیماران مبتلا به ESRD در دیالیز بوده است. پس چگونه در مورد پیوند کلیه بشود؟

پیوند کلیه خواهد بود که بهترین انتخاب

خوب، اگر بیماران مبتلا به عملکرد کلیه ها در سطح 5 درصد خروجی ادرار داشته اند. در این مورد، به این معنی است هیچ جریان خون در کلیه ها وجود دارد. در مقایسه با دیالیز، پیوند موفق کلیه می تواند طولانی تر طول عمر بیماران ESRD دیگر. اگر شما تصمیم به دریافت پیوند کلیه، پس از آن ممکن است یک موفقیت شما تا به حال. و اگر شما هر گونه ناراحتی و یا ابهامات قبل از دریافت پیوند کلیه، شما همچنین می توانید به ما ایمیل به kidney-support@hotmail.com ارسال.

پیوند کلیه ممکن است بهترین انتخاب نیست

خوب، اگر بیماران مبتلا به عملکرد کلیه ها در سطح 5٪ هنوز یک مقدار مشخصی از خروجی ادرار داشته باشد. میکرو چینی Osmotherapy پزشکی می تواند به بیماران ESRD بگویم که پیوند کلیه نخواهد بود به عنوان انتخاب آخر تا زمانی که تقریبا همه از عملکرد کلیه از دست داده شده است. این روش درمانی است که بر اساس داروهای گیاهی چینی در حال حاضر معمولا در بالینی مورد استفاده قرار گیرد برای کمک به بیماران مبتلا به بیماری صدمه به کلیه تعمیر کلیه و بهبود عملکرد کلیه، به عنوان داروهای گیاهی چینی می تواند برخی از توابع داروهای غربی است قادر به رسیدن به بازی.

خوب، هنوز هم داشتن برخی از برون ده ادرار، بدون عوارض آشکار، سن شما و برخی از موارد دیگر می تواند از عوامل که می تواند اثر درمان بیشتر آشکار. اگر شما نمی خواهید برای دریافت پیوند کلیه، و شما را در داروهای گیاهی چینی علاقه مند هستند، شما می توانید اطلاعات بیشتر در مورد شرایط خود را در صورتی که دوست دارید بگویید: مشاوره با کارشناسان آنلاین آزادانه یا ترک ما پیام زیر.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: سطح ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.